Under the Banner of Heaven
As Detective Jeb Pyre investigates the murder of Brenda Wright Lafferty and her baby daughter in a suburb of the Salt Lake Valley, he uncovers buried truths about the origins of the LDS religion – Church of Jesus Christ of Latter-day Saints – and the violent consequences of unyielding faith.
Detectives Jeb Pyre and Bill Taba investigate the brutal, sinister murders of an LDS woman.
The investigation intensifies, including the search for the missing Lafferty brothers, Ron and Dan.
New details emerge about Brenda's attempt to reckon with some of the Lafferty family.