Disney Presents Goofy in How to Stay at Home
Goofy’s back in a trio of all-new, hand-drawn animated shorts from Walt Disney Animation Studios, offering comical insights in “Disney Presents Goofy in How to Stay at Home” as he masters the skills of wearing a mask, learning to cook, and binge watching. Acclaimed Disney animator/director Eric Goldberg (“Aladdin,” “Pocahontas,” “Fantasia/2000") directs.
Goofy attempts to put on a face mask in this short from Walt Disney Animation Studios.
Goofy uses his time at home to learn how to cook in this short from Walt Disney Animation Studios.
Goofy shows his flexibility when binge watching in this short from Walt Disney Animation Studios.
Goofy’s back in a trio of all-new, hand-drawn animated shorts from Walt Disney Animation Studios.