Muppets Most Wanted
The entire Muppets gang goes on a global tour, selling out theaters in some of Europe’s most exciting destinations. But mayhem follows the Muppets as they find themselves entangled in an international crime caper.
The entire Muppets gang goes on a global tour, selling out grand theaters in some of Europe’s most exciting destinations. But mayhem follows the Muppets overseas, as they find themselves unwittingly entangled in an international crime caper headed by Constantine—the World’s Number One Criminal and a dead ringer for Kermit—and his dastardly sidekick Dominic, aka Number Two, portrayed by Ricky Gervais. This madcap film also stars Tina Fey as Nadya, a feisty prison guard, and Ty Burrell as Interpol agent Jean Pierre Napoleon.