Muppets Now
Scooter rushes to make his delivery deadlines and upload the brand-new Muppets series for streaming. They are due now, and he’ll need to navigate whatever obstacles, distractions, and complications the rest of the Muppet gang throw at him.
As the deadline looms, Fozzie Bear has big ideas, but The Muppets have little time.
Scooter goes to extremes during an all-nighter to upload the latest from The Muppets.
The Muppets get a new social media intern to help spread the word about Muppets Now.