Billy Dilley's Super-Duper Subterranean Summer
When Billy’s school science fair project goes horribly wrong, he and his two lab partners, Zeke and Marsha, find themselves stuck in a strange land in the middle of the Earth.
Fourteen-year old Billy Dilley is a super quirky science-loving kid and not your typical 7th grader. When his school science fair project goes horribly wrong, he and his two lab partners, Zeke and Marsha, find themselves stuck in a strange land in the middle of the Earth. Despite the wild dangers this new world throws their way, Billy will go anywhere and do anything thanks to his never-ending curiosity.