La Máquina
After a devastating loss, Esteban “La Máquina” Osuna is at a low point in his boxing career. Lucky for him, his manager and best friend Andy Lujan is determined to get him back on top. But when a nefarious organization rears its head, the stakes of this rematch become life or death. Esteban must juggle his own personal demons and protect his family.
Andy and Irasema follow Esteban as he drags the children back to where it all began.
The big fight finally arrives, but Esteban and Andy are more fractured than ever.