The Shape Of Water
From master storyteller Guillermo del Toro comes an otherworldly fairy tale set in 1960s America where a woman’s life is changed forever after she discovers a secret experiment.
From master storyteller Guillermo del Toro comes this otherworldly fairy tale set during 1960s Cold War America. Trapped in an isolated life at a high-security government laboratory, Elisa, a mute maintenance worker (Sally Hawkins), discovers a top secret experiment. From there, she begins an unexpected, transformative journey of love in this magical story also starring Octavia Spencer.