The Cheetah Girls: One World
When The Cheetah Girls land roles in a Bollywood musical, they think it is their big break. But once they realize there is room for only one Cheetah in the starring role, they are faced with a dilemma that may set them back. It's up to them to flip the script and come up with a solution that involves everyone.
They've rocked the U.S., taken Spain by storm, and now they're off to India for the adventure of a lifetime. When the stylin' Cheetah Girls get cast in a Bollywood musical, they're ready to show the world their totally cool dance moves and movie star potential. This could be their big break! But when Chanel (Adrienne Bailon), Aqua (Kiely Williams) and Dorinda (Sabrina Bryan) find out they have to compete against each other for the starring role, their friendship—and the group—may be in serious trouble. Can they make their own dreams come true and still remain The Cheetah Girls? Find out as they journey halfway around the world and follow their dreams to Bollywood.