Let it Shine
Three artistic teens from Atlanta, Georgia—Cyrus, Kris and Roxie—take to their pens to compete in a songwriting competition. But when Cyrus, who writes under the moniker "Truth," wins the contest with his rhyme about Roxie, it's his best friend Kris who gets the credit for it. Now, it's up to the true poet to overcome self-doubt and seize the opportunity to pursue his dreams.
In Atlanta, Georgia, Cyrus DeBarge (Tyler James Williams) and his best friend Kris McDuffy (Trevor Jackson) reunite with their childhood friend, teenage singing sensation Roxanne "Roxie" Andrews (Coco Jones), whose music label is sponsoring a songwriting contest at a teen club. Cyrus, who writes music under the name "Truth," crafts a heartfelt and contest-winning rhyme about Roxie, but to his dismay, his work is mistakenly attributed to Kris. Lacking the confidence to step forward, Cyrus stands by while Kris not only takes credit for the lyrics, but ultimately begins to win Roxie's heart, too. Now, it's up to the true poet to overcome self-doubt, seize the opportunity to reveal his authentic self and pursue his dreams.