Legendary car booster Randall Memphis Raines thought he'd left the fast lane behind until he's forced out of retirement in a do-or-die effort to save his kid brother from the wrath of an evil mobster!
High-octane superstar Nicolas Cage and sexy Angelina Jolie ride an unstoppable wave of speed and adrenaline in this hot, edgy action hit! Legendary car booster Randall Memphis Raines (Cage) thought he'd left the fast lane behind until he's forced out of retirement in a do-or-die effort to save his kid brother from the wrath of an evil mobster! But with speed to burn and attitude to spare, Memphis hastily re-assembles his old crew including Robert Duvall and Will Patton and floors it in a full-throttle race to pull off the ultimate car heist! With a hot soundtrack featuring the Cult's smash hit, Painted On My Heart, this action-packed thrill ride comes out fast and never slows down!