America's Greatest Animals
Elephant. Leopard. Lion. Rhinoceros. Cape buffalo. They dominate the land with their intelligence, charisma and courage. Truly Africa's finest. But now Nat Geo WILD goes on a search to find America's 'big five.' Twelve candidates with amazing characteristics are nominated, including caribou, grizzly bear, bald eagle, moose, wolf and elk. Which ones are worthy of this honor?