Awesome Animals
National Geographic Kids presents a natural history series just for kids. Join 16-year-old narrator Jake Cuddemi as he presents some fascinating information about a variety of animal species.
National Geographic joins scientists who are researching pigs in surprising new ways.
Rats have the most amazing abilities to memorize, communicate, jump and squeeze through tiny gaps.
Follow the lives of three baby moose growing up in the North American wilderness.
Watch a battle between two wolf packs as they fight it out over who will rule Yellowstone!
Africa: approximately 3,500 lions in 300 prides. One pride has 22 lions in all, called "superpride".