Ford v Ferrari
Based on the true story, visionary car designer Carroll Shelby and fearless driver Ken Miles take on the race cars of Enzo Ferrari in Le Mans in 1966.
Matt Damon and Christian Bale star in FORD v FERRARI, based on the true story of visionary American car designer Carroll Shelby and fearless British-born driver Ken Miles, who together build a revolutionary race car for Ford Motor Company and take on the dominating race cars of Enzo Ferrari at the 24 Hours of Le Mans in France in 1966.