Pole to Pole with Will Smith
Inspired by his late mentor, Will Smith spends 100 days facing extreme challenges, venturing from pole to pole with scientists, explorers and experts.
Inspired by his late mentor to explore life’s big questions, Will Smith throws himself into incredible challenges for 100 days: skiing to the South Pole, catching a giant anaconda, milking a venomous tarantula, climbing mountains, and diving under the ice of the North Pole. He will venture from pole to pole in the company of scientists, explorers and local experts.