Welcome to Earth
Will Smith descends 3,300 feet down into the ocean to explore a hidden world of color in the dark.
Will Smith crosses the Serengeti to catch one of the greatest migrations on Earth.
Will Smith discovers hidden worlds of fast and slow in the Earth’s oldest desert.
Will Smith confronts his fear of nature on powerful white-water rapids in Iceland.