Zenon: Girl of the 21st Century
It's 2049, and teen Zenon happily lives on an orbiting space station. When her curiosity gets her into trouble, she's sent to Earth for punishment and needs to learn how to fit in. But when she discovers an evil plot to destroy her space station home, it's up to Zenon and her friends to thwart the villain's plans.
Thirteen-year-old Zenon Kar lives happily with her family on an orbiting space station in the year 2049. But after getting into trouble with the space station's commander, Zenon's parents punish her by grounding her on Earth with her Aunt Judy. Cetus-Lupeedus! On Earth, she has trouble fitting in with the other kids, but luckily she can always talk to her best friend, Nebula Wade, via video phone tablet. While she's stuck on Earth, Zenon uncovers a plot to crash the computers of her space station home, putting everyone on it in danger. Calling on help from Nebula and her new Earth friends, Zenon must find a way to get back home to save her family and the entire space station.