Minutemen
Three high school outcasts shake up their school's social structure when they invent a machine that can take them back in time—just far enough to alter conversations, events and interactions that led to them being stigmatized as part of the "out" crowd. But when they accidentally open a black hole, they learn that turning back the clock can create a massive mess.