Bob Ballard: An Explorer's Life
Bob Ballard found the Titanic and revealed some of the ocean’s deepest secrets, but the man behind these discoveries is just as intriguing.
Bob Ballard reveals the inside stories behind his most exciting discoveries while sharing the personal triumphs, challenges and tragedies that led him to them.