Ever After: A Cinderella Story
A young woman falls in love with a prince while pretending to be a princess. She must then struggle to hide her true identity even as one of her step-sisters prepares to marry the prince.
A "modern" young woman of the 16th century, Danielle as independent and wise as she is beautiful and kind. Against remarkable odds, she stands up to her scheming stepmother and works miracles on the lives of everyone around her, including the crown prince of France!Now you can relive this captivating, contemporary retelling of the classic fairytale.