My Special One
Sahoko despises handsome men and spends her days cursing them due to past trauma. But after a chance encounter with Kota Kirigaya, leader of the popular idol group LiKE LEGEND, her feelings begin to change. Just then, a scandal erupts around Kota, putting LiKE LEGEND's future in jeopardy.
Sahoko Wakaume, a gloomy girl with black hair and glasses, despises handsome men and spends her days cursing them due to past trauma. One day, Kota Kirigaya, the leader of the popular idol group LiKE LEGEND, unexpectedly visits her mother’s diner. When Kota flashes his dazzling idol smile at her, Sahoko snaps, telling him not to assume that everyone will fall for him. From then on, their paths begin to cross more frequently. Though Sahoko is bewildered by the presence of an idol in her life, her feelings change as she gets to know Kota, his bandmates Kanato, Haru, Yu, and Itsuki, and actress Emika Nanase. Just then, a scandal erupts around Kota, putting LiKE LEGEND’s future in jeopardy. A gloomy, handsome-guy-hating girl meets a famous idol. Will it lead to love, or something else?