Shanghai Noon
The classic western gets a kick in the pants when an Imperial Guard travels to the Wild West to rescue a kidnapped princess. After teaming up with a train robber, the unlikely duo take on a Chinese traitor and his corrupt boss.
Two cultures collide when East meets West in Shanghai Noon, a wildly hilarious, stunt-filled action-adventure comedy starring death-defying action hero Jackie Chan, Owen Wilson and Lucy Liu. Chan plays Chinese Imperial Guard Chon Wang (say it out loud) who hightails it to the wild and woolly West to rescue the kidnapped beautiful Princess Pei Pei (Liu). When he meets up with laid-back outlaw cowboy dude Roy O'Bannon (Wilson) – the best mismatch ever made in the rough and tumble Old West – the two face jail, brawls, bordellos and the vilest villains this side of the Great Wall.