Shanghai Knights
When Chon Wang gets news of his estranged father's murder in Shanghai, he leaves his honorable life as Carson City's sheriff in a cloud of dust and reunites with his yarn-spinning sidekick, Roy O'Bannon. Together they make their way to London on a daring quest for honor and revenge.
Jackie Chan and Owen Wilson jump back in the saddle for Shanghai Knights, the hilarious sequel to the hit action-comedy Shanghai Noon. When Chon Wang (Chan) gets news of his estranged father's murder in Shanghai, he leaves his honorable life as Carson City's sheriff in a cloud of dust and reunites with his yarn-spinning sidekick, Roy O'Bannon (Wilson). Together they make their way to London on a daring quest for honor and revenge. Hilarious escapades and hair-raising adventures ensue as our heroes find themselves in the middle of a devious plot to eliminate the entire royal family. Watch as Chon gives Victorian Britain a royal kick-in-the-pants as he tries to avenge his father's death and keep love-struck Roy away from his sister.