Alien Vs. Predator
A team of scientists on an expedition finds themselves caught up in the cataclysmic battle between aliens and predators - and no matter which species wins, the humans lose.
The iconic creatures from two of the scariest film franchises ever made battle for supremacy--on Earth. The discovery of an ancient pyramid buried under the Antarctic ice sends a team of scientists and adventurers to the frozen continent. Once there, curiosity turns to terror as two devastating alien races wage war, with the fate of humanity in the balance. Whoever wins...we lose.