Alien: Romulus
This truly terrifying sci-fi horror-thriller takes the legendary “Alien” franchise back to its iconic roots. While scavenging the deep ends of a derelict space station, a group of young colonizers come face to face with the deadliest life form in the universe.
This truly terrifying sci-fi horror-thriller takes the phenomenally successful “Alien” franchise back to its iconic roots. While scavenging the deep ends of a derelict space station, a group of young colonizers come face-to-face with the most relentless and deadly life form in the universe. Starring Cailee Spaeny, David Jonsson, Archie Renaux, Isabela Merced, Spike Fearn and Aileen Wu, “Alien: Romulus” is directed by horror master Fede Alvarez from a screenplay by Alvarez and frequent collaborator Rodo Sayagues based on characters created by Dan O’Bannon and Ronald Shusett. Ridley Scott — who directed the original “Alien” and the series entries “Prometheus” and “Alien: Covenant” — produces with Michael Pruss and Walter Hill.