Disney Dadnapped
Melissa Morris is the daughter of best-selling novelist Neal Morris. Instead of spending quality time with her, Neal seems more interested in creating exciting missions for Tripp Zoome, the imaginary hero he's made famous in his books. But when her dad gets "dadnapped" by crazy fans in a real-life mystery, Melissa needs the help of her dad's biggest fans—and a little plot know-how of her own.
Emily Osment stars as Melissa Morris, the daughter of best-selling mystery writer Neal Morris. Instead of spending quality time with Melissa, Neal seems more interested in creating exciting missions and "Tripp Traps" for Tripp Zoome, the imaginary hero he's made famous in his books. But when her dad gets "dadnapped" by crazy fans in a real-life mystery, Melissa cleverly taps into her own inner "Zoome" and comes to the rescue.