Rivals
In the cutthroat world of 1980s television, the scandalous battle for the franchise reaches fever pitch as media-mogul Tony Baddingham seeks to destroy Rupert Campbell-Black. Amidst '80s excess and high stakes power games, long-buried secrets ignite and the cost of war proves greater than anyone ever anticipated.
Tony returns, scarred and dangerous, as rivalries reignite. But who will pay the price for war?
The General Election looming, pressure builds for Rupert and Sarah is at a crossroads with Tony.
As the election day fallout upends Rupert, Declan and Venturer have a difficult decision to make.
Rupert lands a TV comeback as Declan spirals in Ireland and Tony doubles down on his power games.
A storm descends on Rutshire as a sordid secret is exposed and the night takes a dark turn.