LEGO Marvel Avengers: Strange Tails
Hawkeye and The Avengers have made saving the world look easy. But now they face their wildest threat yet: SOCIAL MEDIA. To save the world, a new team must be recruited to help our heroes contend with an influencer bent on cataclysmic destruction.