LEGO Marvel Avengers: Code Red
The Avengers assemble to save New York City, but after an argument between Black Widow and her father Red Guardian about his parenting style, he disappears under mysterious circumstances. As the Avengers investigate, they discover that the villainous Collector is kidnapping every character who has the word “red” in their name. Determined to find her father, it’s up to Black Widow now to lead the Avengers to find the Collector’s evil lair and free the prisoners from his evil clutches.