Journey to Shark Eden
A team of scientists led by National Geographic explorer Dr. Enric Sala journeys to five remote islands near Tahiti in the remote South Pacific to explore pristine coral reefs and the shark populations that inhabit them. With hopes of creating a marine protected area, they face a host of challenges: powerful waves, jagged reefs, and being stranded on a remote desert isle.