Man vs. Shark
Marine biologist and shark suit inventor, Jeremiah Sullivan, attempts to intentionally get bitten by a deadly tiger shark and survive.
40 years after inventing armored suits that protect divers from attacks by smaller shark species of sharks, marine biologist, Jeremiah Sullivan, faces off against hungry hammerheads and deadly tiger sharks to measure their bite force, body strength and ability to chew through his advanced materials before creating new armor he’ll test by putting himself inside the devastating jaws of a 14-foot tiger shark.