Sharks of Lost Island
A team of explorers led by marine ecologist Dr. Enric Sala sets out to explore the sea and land of the remote Pitcairn Islands in the South Pacific. These mysterious islands, settled by mutineers, could provide a portal back in time to a marine ecosystem teeming with life and the top reef predator – sharks.