The Seeker: The Dark Is Rising
This thrilling action-adventure tells the story of a young man who learns he is the last of a group of warriors who have dedicated their lives to fighting the forces of the Dark.
When an otherwise normal young man learns that he’s the last of a group of powerful warriors, he embarks on a dangerous quest through time to battle “The Dark”, an evil threat to mankind that has already claimed his twin brother. Based on the acclaimed novel by Susan Cooper.