The Wonderful World of Mickey Mouse: Steamboat Silly
Mickey and gang must stop hundreds of old film reel versions of Mickey from wreaking havoc all over town.
Mickey takes a stroll down memory lane by watching old home movies, but when he accidentally unleashes hundreds of "Steamboat Willie" Mickeys from the film reel, he and the gang must stop them from wreaking havoc on the town with their old cartoon antics.