Pluto's Sweater
Minnie Mouse knits a sweater for Pluto. When she puts it on him, Pluto does whatever he can to try to get it off, eventually shrinking it to the perfect size for Figaro.
Minnie Mouse knits a sweater for Pluto. When she puts it on him, Pluto does whatever he can to try to get it off. In an attempt to remove the sweater, Pluto gets it wet and it shrinks. After seeing what happened to the sweater, Minnie gets upset, but then realizes it is the perfect size for the mischievous Figaro.