Pluto, Junior
Pluto and Pluto Junior are enjoying a lazy afternoon snooze when the playful pup tangles with a ball, a balloon, a worm, a bird, and a clothesline. Pluto rescues his son from a precarious situation, gets hung up in the process, but manages to land with a splash.