Pluto's Surprise Package
Pluto has quite a time getting Mickey’s mail into the house, what with the wind blowing the letters about and a turtle emerging from one package.
Pluto tries to bring in the mail, but one mysterious parcel refuses to cooperate. Inside is an adorable turtle with a mind of his own, resulting in a hilarious battle of wills between Pluto and his would-be special delivery!