Queens
In six remote and beautiful places on our planet are queendoms run by the most powerful leaders in the animal world. These queens are sisters, single mothers, grandmothers. ‘Queens’ tells their stories of resilience, strength, love and loss for the first time. A final episode celebrates the women going to great lengths to document and protect our animal queens.