A Real Bug's Life
Enter an unseen micro-universe where miniature heroes use amazing superpowers to survive epic adventures and huge dramas.
Enter an unseen micro-universe where a charismatic cast of miniature heroes use mind-blowing superpowers to survive—from the fast-legged tiger beetle escaping the heat of Borneo’s beaches to the magical metamorphosis of a damselfly on a British pond to the Smoky Mountain luna moth whose quest is to grow wings, find love and pass on his genes all in one short night!
In the African savanna, two heroic bugs face mammoth challenges in a land of giants.