Curse of the Golden Flower
An epic drama about deception, betrayal, power, and ultimately, vengeance inside the walls of the Chinese Imperial Palace. Chow-Yun Fat and Gong Li play star-crossed lovers who are kept apart by numerous forces. This leads them on a dangerous journey where secrets of the royal family are revealed.
From the director of Hero and House of Flying Daggers comes the martial arts epic masterpiece whose savage beauty and exquisite elegance has mesmerized and captivated audiences around the world. Set in the lavish and breathtakingly colorful world hidden from the eyes of mere mortals behind the walls of the Forbidden City, a tale of a royal family divided against itself builds to a mythic climax as lines are crossed, trust is betrayed, and family blood is spilled in the quest for redemption and revenge.