True Legend
Yuen Woo Ping brings you True Legend, a heart pounding epic about the timeless battle between good and evil. Su Can’s respectable life is obliterated when his vengeful brother, Yuan, returns from war armed with the deadly Five Venom Fists. Weakened but not destroyed, Su Can learns a never-before-seen form of martial arts: the Drunken Fist.
Yuen Woo Ping (The Matrix trilogy, Kill Bill Volumes I and II, Crouching Tiger, Hidden Dragon and Hero) brings you True Legend, a heart pounding epic about the timeless battle between good and evil. Su Can’s (Vincent Zhao) respectable life is obliterated when his vengeful brother, Yuan (Andy On), returns from war armed with the deadly Five Venom Fists. Weakened but not destroyed, Su Can learns a never-before-seen form of martial arts: the Drunken Fist. Armed with this new power, he returns home to honor his family through retribution by taking on his brother in a battle to become the ultimate warrior.