Explorer Academy: The Truth Behind
Get the truth behind the science in the book series Explorer Academy through the work of real explorers. They’ll investigate oceans, the desert, and outer space—and maybe change the world.
Zoltan Takacs seeks out life-saving medications from the world’s deadliest creatures.
Nat Geo explorer Munazza Alam is an astronomer on a mission: to find the next Earth.