The Naughty Nine
Troublemaker Andy pulls together a crack team of fellow "naughty listers" to pull off an elaborate heist in the North Pole to get the presents they feel they deserve.
Mischievous fifth grader Andy finds himself without a present from Santa on Christmas morning. Realizing he must have landed on the “naughty list” and feeling unfairly maligned, Andy pulls together a team of eight other “naughty listers” to help him execute an elaborate heist in Santa’s Village at the North Pole to get the presents they feel they deserve.