Oz The Great And Powerful
When small-time circus magician Oscar Diggs is hurled away to the vibrant Land of Oz, three witches aren't convinced he's the great wizard everyone's expecting. Reluctantly drawn into epic problems facing Oz and its inhabitants, Oscar must find out who is good and who is evil before it's too late.
Disney's fantastical adventure follows Oscar Diggs (James Franco), a small-time circus magician with dubious ethics. When Diggs is hurled away to the vibrant Land of Oz, he thinks he's hit the jackpot...until he meets three witches (Mila Kunis, Rachel Weisz and Michelle Williams) who aren't convinced he's the great wizard everyone's expecting. Reluctantly drawn into epic problems facing Oz and its inhabitants, Oscar must find out who is good and who is evil before it's too late. Putting his magical arts to use through illusion, ingenuity and even some wizardry, Oscar transforms himself into the great wizard and a better man as well.