Goosebumps: The Vanishing
When twins Devin and Cece are sent to spend a summer in Gravesend, Brooklyn with their divorced dad, scientist Anthony Brewer, they must band together with new friends to save the neighborhood from a long-dormant threat.
As Anthony continues his research, Trey breaks into his basement lab, unleashing unexpected horrors.
Cece's anxiety spikes while trying to maintain her perfect image, leading to a sticky situation.
After CJ sees something horrific at Anthony's house, his friends and family don't believe his tale.
The teens uncover shocking new evidence about the disappearance 30 years ago -- and their parents.
The curtain is pulled back on the mysterious person who's been concealing the truth for decades.