The First Omen
In this psychological horror prequel to the classic Omen films, a young American woman is sent to Rome to begin a life of service to the church. Soon, she encounters a darkness that causes her to question her faith, and that reveals a terrifying conspiracy to bring about the birth of evil incarnate. Warning: Some flashing-lights scenes in this film may affect photosensitive viewers.