Confessions of a Teenage Drama Queen
It's no secret that teenagers frequently think the world revolves around them, and in this story, a city girl rules her school. But when her family moves to the suburbs, she finds that at her new school, there's already a "drama queen" in residence.
CONFESSIONS OF A TEENAGE DRAMA QUEEN stars Lindsay Lohan in a hip and hilarious coming-of-age comedy for the whole family! When the always dramatic Lola (Lohan) and her family move from the center of everything in New York City to the center of a cultural wasteland in suburban New Jersey, she feels her life is simply not worth living! But no matter who or what gets in the way, Lola won't give up on her life's ambition: to be a star! In a crowd-pleasing movie treat bursting with music, dance, and excitement, Lola's fun-filled adventure won't be glamorous or easy, but it might just show her that real life could exceed even her wildest dreams!