Reboot
Hulu reboots an early 2000’s family sitcom, forcing its dysfunctional cast back together. Now they must deal with their unresolved issues in today’s fast-changing world.
Reed entangles himself in Bree’s personal life, as she awakens to the modern world.
Gordon and Reed work through their past issues while Clay helps Bree out of a jam.
Bree pulls Reed into their old game of creating backstories for eccentric-looking strangers.
Bree gets hit with surprising news during an interview just as Reed gets a surprise visitor.