Extraordinary
After the revelations of Season One, the gang find themselves poised for their best attempts at being proper adults. This season follows Carrie and Kash rekindling their platonic relationship while finding their feet independently of each other, Jizzlord searching for where he truly belongs, and Jen striving for self-improvement – which is not easy, when you have a penchant for self-sabotage.
Lacking a superpower, Jen resolves to find it herself following a series of humiliating incidents.
The gang try to draw out Jen’s power by inducing stress. Jizzlord transforms at a timely moment.
Jen helps Carrie when she channels an unsavoury dead musician. Kash sets up his vigilante group.
Jen helps Jizzlord search for his past while Carrie considers drastic solutions for her frustration.
Jen makes a new friend, Jizzlord tries to mediate the Carrie/Jen fallout, and Kash apologises.
Jen and Jizzlord enter a cat show, while Kash’s priorities push Carrie towards charming royalty.
Jen’s romantic options collide, while Kash and Carrie have different goals at a ‘surprise’ party.