Muhammad and Larry
In October of 1980, Muhammad Ali came out of retirement attempting to become world heavyweight champion for an unprecedented fourth time against his former sparring partner, Larry Holmes.
In October of 1980, Muhammad Ali came out of retirement attempting to become world heavyweight champion for an unprecedented fourth time against his former sparring partner, Larry Holmes. For the first time, here is the compelling never-before-seen footage from the build-up to the title fight, filmed by directors Albert Maysles and Bradley Kaplan.