Paradise: Official Podcast
Paradise actor, superfan and family member Ryan Michelle Bathé talks to the cast and crew that brought the spellbinding second season to life, from the show's biggest stars, like her husband Sterling K. Brown, to creator Dan Fogelman, and beyond.
Ryan and Sterling chat before Enuka Okuma joins to discuss Xavier and Teri's meet-cute.
We're finally back in Paradise! Ryan and Julianne Nicholson discuss Sinatra's new phase.